SFO

Velkommen til Vamdrup Skoles SFO

Åbningstider fra mandag til torsdag  6:30-7:50 og 13:30-17:00 og fredag 6:30-7:50 og 13:30-16:00

Skolefridage/ferier:

Heldagsåbent fra mandag til torsdag  6:30-17:00 og fredag 6:30-16:00

Kontakt til os

Hverdagen i SFOén

MorgenSFO benytter det store køkken-alrum (Caféen) samt hallen fra kl. 7:00. I køkkenet vil der blive serveret morgenmad i form af havregryn/cornflakes med mælk, det er en ordning, SFO'en betaler for.

Praktiske oplysninger:

Hvert barn har en garderobe i SFO’en, hvor der er mulighed for at hænge ekstra tøj, regntøj, overtrækstøj mv. SFO’en har ikke ekstra tøj, som børnene kan låne i tilfælde af uheld, så det er en god ide at have noget skiftetøj hængende i jeres barns garderobe. HUSK NAVN PÅ ALT MEDBRAGT TØJ ! - hvis der er navn på tøjet, er det lettere at ligge på plads.

Frugtordning:

SFO’en har ikke en frugtordning, hvis børnene skal have noget eftermiddagsmad, skal de selv medbringe det. Der er i skoletiden køleskabe tilknyttet klasserne, hvori børnene kan opbevare deres evt. frugt og madpakker. Efter skoletid kan børnene stadig bruge klassens køleskabe til frugt mm. Husk tydeligt navn på pose og/eller beholdere, det hjælper jeres barn.

Glidende Overgang (1. april - 30. juni)

De kommende 0. klassesbørn starter hvert år til den 1. april i Glidende Overgang i Vamdrup SFO. Det er en større børneflok, der starter op og skal lære at gå i skole, derfor "fylder" de nye børn altid en stor og vigtig del i Vamdrup SFO hvert forår.

Hvordan melder jeg mit barn ind og ud af SFO?

Ind- og udmeldelse af dit barn i SFO skal ske gennem den centrale pladsanvisning i Kolding Kommune. Praktisk sker dette gennem en web-portal, der hedder MitKolding. Man skal som forældre bruge sit nemID for at logge ind.